بانك در يك نگاه

معرفي بانك
بانك كشاورزي در بيست و يكم خرداد سال 1312 تاسيس شده است . اين بانك هم‌اكنون با پشتوانة هفتاد و هشت سال‌ تجربه خدمت‌رساني به عنوان يك بانك پيشرو در زمينه ارائه خدمات بانكي به مردم عزيز كشورمان در سراسر كشور فعال است.
مأموريت اين بانك خلق خدمات متمايز به صورت پايدار براي تأمين نياز و افزايش بهره‌وري است و با چشم‌انداز تحقق بانكي پيشرو در نوآوري و به كارگيري فناوري‌هاي جديد در صنعت بانكداري و خدمات مالي همواره تلاش مي‌كند.

چكيده دستاوردها وافتخارات ملي و بين‌المللي
تهيه، اجرا و استقرار سيستم جامع بانكداري متمركز(مهرگستر) براي اولين بار در نظام بانكي كشور
(Core Banking)
اولين بانك منتخب به عنوان بانك برتر از طرف نشريه The Banker طي چهار سال متوالي (2003 تا 2007 )
معرفي بانك كشاورزي در صدر مؤسسات مالي اسلامي جهان در سال 2008 از سوي مجله تخصصي The Banker
بانك برتر ايران در جذب سرمايه 1387
بانك برتر ايران در بهره‌مندي از سرمايه 1387 معرفي شده از سوي جشنواره ملي ايرانيان
بانك برتر در جشنواره خدمت‌رساني و پاسخگويي در سال 1385
بانك برتر از طرف نشريه Euromoneyدر سال 2005
دريافت گواهي‌نامه ISO9001 در سال2008
تقدير از طرف جشنواره شهيد رجايي در سال 1384 و 1385
دريافت لوح تقدير و تنديس برترين بانك به عنوان سازمان نوآور و پويا از سوي كميته داوران سومين
     همايش نوآوري و عدالت اقتصادي
دريافت لوح زرين تلاش در معيار مديريت دانش نظام پيشنهادها و گواهينامه اهتمام به تعالي نظام
     پيشنهادها از نخستين كنفرانس بين‌المللي مديريت مشاركتي و دومين جايزه ملي نظام پيشنهادها
دريافت لوح تقدير و تنديس برترين بانك به عنوان تنها بانك "پيشرو و بهره‌ور در نظام پولي و اقتصادي ايران
     از سوي دبيرخانه دومين دوره ارزيابي طرح ملي سنجش بهره‌وري سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي
معرفي بانك كشاورزي به عنوان سازمان الهام‌بخش مديريت كيفيت در آسيا از سوي سازمان بهره‌وري
     آسيايي (APO)
احراز شايستگي دريافت تنديس همايش نظام بانكي كشور از سوي دولت و رئيس كل بانك مركزي
كسب رتبه اول فرهنگ سازي الكترونيكي از سوي هيئت داوران سومين دوره كنفرانس كودك الكترونيكي
     و مدرسه هوشمند
دريافت لوح سپاس در رشته برنامه‌ريزي ارتباطي از سوي دبيرخانه ششمين دوره سمپوزيوم بين‌المللي
     روابط عمومي
احراز رتبه برترين بانك ايران در آموزش و فرهنگ سازي بانكداري الكترونيكي از سوي كميته داوران
     پنجمين دوره كنفرانس تخصصي بانكداري الكترونيكي
بانك برتر ايران در توسعه محيط زيست (به دليل اجراي موفق طرح طوبي)- برنده لوح تقدير اتحاديه
     توسعه مؤسسات مالي آسيا و اقيانوسيه ادفيپ 2008
بانك برتر ايران در بخش تأمين مالي پروژه‌هاي فقرزدايي ( طرح حضرت زينب‌س)-برنده تنديس اتحاديه
     توسعه مؤسسات مالي آسيا و اقيانوسيه ادفيپ 2007
راه‌اندازي اولين مركز ارتباطي 24 ساعته ارتباط با مشتريان(Call Center) در سال 1381
اجرا و استقرار طرح سيستم نوبت دهي مشتريان در سال 1381 براي اولين بار در نظام بانكي كشور
بنيان‌گذاري گروه بانك‌هاي عضو شبكه شتاب نظام بانكي كشور
طراحي و اجراي سامانه ارتباطي و صندوق صوتي براي ارتباط مشتريان با مديران بانك در سال 1378

طراحي و اجراي طرح راهنمايان مطلع مشتريان در شعب در سال 1383
طراحي و اجراي پايگاه اطلاع‌رساني (وب سايت) در نظام بانكي كشور در سال 1378
طراحي و اجراي طرح آتيه در نظام بانكي در سال 1377
طراحي و اجراي طرح كودك و نوجوان در سال 1379
طراحي و اجراي صدور كارت‌هاي اعتباري در نظام بانكي در سال 1382
طراحي و اجراي پروژه جامع بانكداري الكترونيكي مهرگستر
طراحي و اجراي سامانه هاي مديريت اطلاعات اعم از: داشبوردDSS ، نظارت، مرآت، شبكه پوياي
     بازرسي و منابع انساني ، بيمه (سابكا) ، مديريت ارتباط با مشتريان (CRM)و...
طراحي و اجراي سامانه الكترونيكي معاملات حقوقي
كسب رتبه دوم جهاني از نظر تعداد محصولات كشاورزي تحت پوشش بيمه


خدمات برجسته و مسئوليت‌هاي اجتماعي بانك
طرح حضرت فاطمه زهرا (س) به منظور اشتغال‌زايي براي دختران جوان روستايي
طرح حضرت زينب كبري (س) براي حمايت از زنان سرپرست خانوار
بالاترين حمايت در اعطاي تسهيلات بنگاه‌هاي زود بازده بخش كشاورزي
طرح ايران
حساب سپرده سرمايه گذاري آتيه (طرح آتيه)
طرح حمايت از فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي كشاورزي
صندوق پس‌انداز زنان ايران
طرح حمايت از زندانيان آزاد شده
طرح مشاوره‌اي و راهنماي مطلع(Lobby Tellers)
طرح بانك پذيري كودك و نوجوان
حمايت از ورزش روستايي و عشايري
كمك به تجهيز مدارس كشور
حمايت از اقدامات فرهنگي و اجتماعي متنوع

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درزمینه خدمات و محصولات
بانک کشاورزی به وب سایت این بانک به ادرس اینترنتی www.agri-bank.com    مراجعه بفرمایید.